
Data publikacji:
2025-03-26
VII Siemianowickie Polowanie na Pisanki
VII Siemianowickie Polowanie na Pisanki
Organizator: Stowarzyszenie Absolwentów i Przyjaciół II LO im. Jana Matejki ,,Mateja''
1. Termin: Zabawa odbędzie się 12 kwietnia 2025 roku w Parku Pszczelnik w Siemianowicach Śląskich o godzinie 12:00
2. Cele imprezy: Siemianowickie Polowanie na Pisanki ma na celu popularyzację rodzinnego i aktywnego spędzania czasu wolnego oraz propagowanie obrzędów związanych ze Świętami Wielkanocnymi.
3. Organizator nie ubezpiecza uczestników zabawy. Każdy uczestnik przed startem zobowiązany jest podpisać oświadczenie o starcie na własną odpowiedzialność.
4. Zgłoszenia: zapisy na Siemianowickie Polowanie na Pisanki odbywać się będą poprzez formularz zgłoszeniowy https://goo.gl/forms/pjoqs4HjgySkU6aZ2 . W zgłoszeniu podajemy nazwę drużyny, imiona i nazwiska członków, datę urodzenia oraz miejsce zamieszkania. Zgłoszenia przyjmowane są najpóźniej do 10 kwietnia lub do wyczerpania limitu drużyn który wynosi równe 150 zgłoszonych ekip. Zgłoszenia po tym terminie lub po wyczerpaniu limitu nie będą brane pod uwagę.
5. Uczestnictwo:
Udział w zabawie jest płatny. Opłata startowa wynosi 30 zł i jest w całości przeznaczona na cele charytatywne.
Wpisowe należy wpłacić na subkonto Fundacji Piastun Wyrównywanie Szans: 15 1050 0099 7651 2130 0000 0000
Tytuł przelewu: Darowizna dla Juliana - Polowanie na Pisanki - Drużyna: NAZWA DRUŻYNY
O udziale drużyny w Polowaniu decyduje kolejność zgłoszeń oraz data wniesienia opłaty startowej.
Za termin wniesienia opłaty przyjmuje się datę i godzinę uznania rachunku bankowego Organizatora.
Organizator ustala ostateczny termin wniesienia opłaty startowej na dzień 10 kwietnia 2025 r. lub do momentu osiągnięcia limitu uczestników.
W przypadku przekroczenia limitu zapisanych i opłaconych zawodników kolejne zgłoszenia i wpłaty nie będą przyjmowane. Organizator zwróci opłatę startową zawodnikom, którzy wpłacili po terminie lub po osiągnięciu limitu zawodników na konto, z którego został dokonany przelew.
Opłata startowa nie jest ważna, jeżeli uczestnik nie został zgłoszony elektronicznie poprzez formularz zgłoszeń.
Przed dokonaniem opłaty startowej proszę upewnić się, że przelew dokonywany jest na prawidłowy numer konta
RAZ WNIESIONA OPŁATA STARTOWA NIE PODLEGA ZWROTOWI!
6. Pakiety startowe wydawane będą w dniu zabawy od 10:00 do 11:30. Wtedy też drużyny otrzymają numer, który należy przyczepić do swojego koszyczka.
7. ZASADY GRY:
Dla kogo zabawa: przede wszystkim dla dzieci. W zabawie mogą wziąć udział drużyny dwu, trzy lub czteroosobowe. Drużyna może składać się z samych dzieci jednakże dopuszcza się start młodszych dzieci wraz z rodzicami. NIE TWORZYMY DRUŻYN W KTÓRYCH ZNAJDUJĄ SIĘ TYLKO OSOBY PEŁNOLETNIE.
Na czym polega zabawa: na terenie Parku Pszczelnik zostanie ukryte 2500 pisanek. Drużyny wyposażone w koszyk wiklinowy będą miały za zadanie znaleźć jak najwięcej jajeczek w ciągu 45 minut.
- W przypadku gdy w koszykach kilku drużyn będzie tyle samo jajeczek o miejscu decyduje czas przybycia z koszyczkiem do bazy czyli zasada kto pierwszy ten lepszy.
- Drużyna musi poruszać się razem, rozdzielanie się będzie karane dyskwalifikacją. Na terenie Parku będą Wolontariusze obserwatorzy. - Przybycie po godzinie 12.45 karane będzie odjęciem jednego jajeczka z koszyczka za każde 5 minut spóźnienia
7. Start nastąpi o 12:00 spod budynku siedziby Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji Pszczelnik - wszystkie drużyny startują jednocześnie. Poruszamy się TYLKO po terenie Parku.
8. W parku będą ustawieni wolontariusze którzy będą pilnowali by drużyny poruszały się razem oraz w razie problemów z orientacją pomagali znaleźć drogę do bazy.
9. Do godziny 12:45 wszystkie drużyny muszą wrócić do bazy. Osoby które napotkają trudności w powrocie do bazy, postanowią zrezygnować w trakcie zabawy z uczestnictwa lub ulegną wypadkowi proszone są o niezwłoczny kontakt z organizatorem lub najbliższymi wolontariuszami.
Drużyny proszone są o zaopatrzenie się w koszyczki we własnym zakresie.
NAGRODY:
Dla trzech drużyn które zbiorą do koszyka najwięcej pisanek przewidziane są drobne nagrody i upominki.
Postanowienia końcowe:
1.Zabawa odbędzie się bez względu na warunki atmosferyczne
2.Zgłoszenie do zabawy jest równoznaczne z akceptacją wszystkich punktów regulaminu.
3.Poprzez zgłoszenie się do udziału w biegu, uczestnik wyraża zgodę na opublikowanie na łamach strony internetowej i w informacjach medialnych przez Organizatora, wizerunku uczestnika, oraz imienia i nazwiska uczestnika. 4. Uczestnik zaświadcza, że stan jego zdrowia umożliwia mu udział w zabawie. 5. Uczestnicy przyjmują do wiadomości, że udział w zabawie wiąże się z zajęciami fizycznymi oraz pociąga za sobą naturalne ryzyko zagrożenia wypadkami, odniesienia obrażeń ciała i urazów fizycznych (w tym śmierci). 6. Organizator nie zapewnia ubezpieczenia.
7. Na imprezę zabrania się wnoszenia środków odurzających, tytoniu oraz napojów alkoholowych. 8. Uczestnikom zabrania się zażywania środków wymienionych w pkt. 7 zarówno przed jak i w trakcie trwania zabawy. 9. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do odmowy udziału w zabawie osobom, co do których zostanie stwierdzone posiadanie lub spożycie jakichkolwiek środków wymienionych w pkt.7. 10. Organizator zastrzega sobie prawo do odrzucenia Karty Zgłoszeniowej, co do której jest przekonany, że posiadający ją uczestnik narusza warunki regulaminu podczas swojej obecności na imprezie. 11.Uczestnik wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych podanych w formularzu w związku uczestnictwem w zabawie organizowanej przez Stowarzyszenie Absolwentów i Przyjaciół II LO im. Jana Matejki ,,Mateja'' zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2015, poz.2135).
12. Jednocześnie uczestnik oświadcza, że został poinformowany, iż:
a) administratorem danych osobowych uczestnika biegu jest organizator
b) dane będą przetwarzane wyłącznie w celach związanych z organizacją biegu.
c) dane osobowe nie będą przekazywane innym podmiotom,
d) przysługuje uczestnikowi prawo dostępu do treści danych i ich poprawiania,
f) podanie danych osobowych jest dobrowolne aczkolwiek niezbędne do udziału w biegu,
13. Organizator zastrzega sobie możliwość zmian w regulaminie, o których zobowiązany jest poinformować wszystkich uczestników przed rozpoczęciem imprezy
14. W sprawach nie ujętych w regulaminie ostateczną decyzję podejmuje organizator
DODATKOWE INFORMACJE MOŻNA UZYSKAĆ:
Betina Ogon tel. 696052530 , meilowo: polowanienapisanki@gmail.com